Harvard Business Review Press

HBR's 10 Must Reads on Creativity (with bonus article 'How Pixar Fosters Collective Creativity' By Ed Catmull)

HBR's 10 Must Reads on Creativity (with bonus article 'How Pixar Fosters Collective Creativity' By Ed Catmull)

Produktbeskrivelse

Støtter din organisasjon kreativitet, eller hemmer den den? Dersom du kun skal lese én bok om hvordan man kan fremme kreativitet på arbeidsplassen, bør du velge denne samlingen av artikler. Vi har gjennomgått hundrevis av artikler fra Harvard Business Review og plukket ut de mest betydningsfulle tekstene som vil hjelpe deg med å tenne den kreative gnisten i hele din organisasjon. Denne boken vil inspirere deg til å: * Oppdage hvilke elementer som driver kreativitet og lære hvordan du kan påvirke disse. * Utnytte den kreative kapasiteten i et mangfoldig team. * Oppmuntre til nysgjerrighet og eksperimentering. * Unngå nedbrudd i kreativt samarbeid. * Overvinne frykten som blokkerer din iboende kreativitet. * Forvandle banebrytende ideer til virkelighet. Denne samlingen inneholder artikler som 'Gjenopprett din kreative selvtillit' av Tom Kelley og David Kelley; 'Hvordan drepe kreativitet' av Teresa Amabile; 'Hvordan Pixar fremmer kollektiv kreativitet' av Ed Catmull; 'Sett hele hjernen i arbeid i selskapet ditt' av Dorothy Leonard og Susaan Straus; samt 'Finn innovasjon der du minst venter det' av Tony McCaffrey og Jim.

Prishistorikk

Lavest
513 KR
Høyest
535 KR
Gjennomsnitt
525 KR
Median
524 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Harvard Business Review Press
Navn HBR's 10 Must Reads on Creativity (with bonus article 'How Pixar Fosters Collective Creativity' By Ed Catmull)
GTIN/EAN/ISBN 9781633699977
Kategorier Bøker