HBR's 10 Must Reads on Design Thinking (with featured article 'Design Thinking' By Tim Brown)
Produktbeskrivelse
Bruk design thinking for å oppnå konkurransefortrinn. Dersom du kun skal lese én bok om design thinking, bør du velge denne. Vi har nøye gjennomgått et stort antall artikler fra Harvard Business Review og valgt ut de mest sentrale bidragene som kan hjelpe deg med å bruke design thinking til å skape banebrytende innovasjoner og transformere organisasjonen din. Denne boken vil inspirere deg til å: * Identifisere kundenes 'oppgaver som må gjøres' og utvikle produkter folk elsker * Feile i liten skala, lære raskt og vinne stort * Gi design-thinking-teamene den støtten de trenger for å blomstre * Fremme en kultur for eksperimentering * Forbedre dine egne ferdigheter som design tenker * Motvirke skjevheter som opprettholder status quo og hindrer innovasjon * Vedta beste praksiser fra design-drevne kraftsentra. Denne samlingen av artikler inkluderer 'Design Thinking' av Tim Brown; 'Why Design Thinking Works' av Jeanne M. Liedtka; 'The Right Way to Lead Design Thinking' av Christian Bason og Robert D. Austin; samt 'Design for Action' av Tim Brown og Roger L. Martin.