Forvaltningen av prestasjoner er i endring, og det er på høy tid å tilpasse tilnærmingen. I flere tiår har prestasjonsstyring vært sett på som en årlig byrde av både ledere og HR-avdelinger. Nå forvandles denne prosessen, og det finnes metoder for å gjøre den mer effektiv på alle nivåer i organisasjonen. Hvis du kun skal lese én bok om prestasjonsstyring, la det bli denne. Vi har nøye undersøkt et stort antall artikler fra Harvard Business Review og utvalgt de mest sentrale tekstene for å hjelpe deg med å forbedre prosessene dine. Her finner du innsikter og strategier for å gjøre prosessen mer fleksibel, gjennomføre bedre tilbakemeldingssamtaler, samt stimulere til vekst blant medarbeiderne. Denne boken vil motivere deg til: * Å identifisere hvor nåværende prosesser for prestasjonsstyring svikter * Å overvinne organisatorisk skjevhet for å evaluere prestasjoner rettferdig * Å tilpasse medarbeidernes jobber etter deres ferdigheter og interesser * Å fremme samarbeid gjennom å tilpasse mål på tvers av avdelinger * Å bruke personalanalyser etisk og åpent * Å hjelpe ansatte med å identifisere og utnytte sine styrker.