HBR's 10 Must Reads on Strategy, Vol. 2 (with bonus article 'Creating Shared Value' By Michael E. Porter and Mark R. Kramer)
Produktbeskrivelse
Har du den rette strategien for å lede selskapet ditt inn i fremtiden? Den andre volumet av HBR's 10 Must Reads on Strategy byr på verdifulle ledelsesideer fra pålitelige forfattere. Vi har undersøkt hundrevis av artikler fra Harvard Business Review for å plukke ut de mest betydningsfulle bidragene, designet for å hjelpe deg med å håndtere nye konkurrenter og definere den beste strategien for din virksomhet. Med innsikter fra ledende eksperter som Michael E. Porter, A.G. Lafley, og Clayton M. Christensen, vil denne boken inspirere deg til å: * Velge en strategi som er tilpasset kravene fra ditt konkurranseforhold. * Identifisere signalene på forstyrrelser og ta skritt for å unngå dem. * Forstå lean-metodikk og hvordan denne tilnærmingen endrer måten vi driver forretning på. * Transformere produkter og tjenester til plattformer. * Innsprøyte kreativitet og formål i strategien din. * Skape verdi for selskapet samtidig som du bidrar til samfunnet. Denne samlingen av artikler inkluderer også 'Your Strategy Needs a Strategy' av Martin Reeves, Claire Love, og Philipp.