Livet er for kort til å være ulykkelig på jobben. Vi hører ofte setninger som 'Jeg jobber harder enn jeg noen gang har gjort, og jeg vet ikke lenger om det er verdt det.' Hvis du er en leder eller manager, er det sannsynlig at disse tankene har streifet deg. Mange av oss føler seg utmattet, brent ut og misfornøyd i arbeidshverdagen: det konstante presset, stresset, de uendelige endringene og politikkene kan være overveldende. Mennesker er i stand til å gi så mye, men ofte er det som skal til for å oppnå toppytelse i arbeidslivet truet. Bør vi egentlig forvente å være tilfredse og lykkelige på jobb? Ja, mener Annie McKee, medforfatter av den bestselgende boken Primal Leadership. I sin nye, tankevekkende bok legger hun frem en overbevisende argumentasjon for at lykke – samt den fulle engasjementet som komplementerer det – er viktigere enn noensinne i dagens arbeidsmiljø. Hun belyser den kraftfulle sammenhengen mellom lykke og suksess på individ-, team- og organisasjonsnivå. Basert på omfattende forskning og mange års erfaring med ledere, forklarer denne boken at mennesker må ha tilgang til tre essensielle komponenter for å oppnå tilfredshet og produktivitet i sitt arbeid.