Harvard Business Review Press

How to Become Famous

How to Become Famous

Produktbeskrivelse

Berømmelse er som lynet. Store navn som Taylor Swift, Bob Dylan, Leonardo da Vinci, Jane Austen og Oprah Winfrey har alle blitt truffet av berømmelsens lys. Men hva om de ikke hadde vært det? Tenk på den mest kjente musikkgruppen i historien. Hvordan ville verden sett ut hvis The Beatles aldri hadde eksistert? Dette er spørsmålet som ble reist i den lekne og tankevekkende filmen "Yesterday" fra 2019, hvor en helt ukjent sanger begynner å fremføre Beatles-låter for en verden som aldri har hørt dem. Ville sangene til The Fab Four vært like fenomenalt populære som de er i vår Beatle-fylte verden? Filmen gir uttrykk for at de ville vært det, men er det virkelig sant? Var suksessen til The Beatles uunngåelig på grunn av deres utrolige og unike talent? Kanskje. Det er vanskelig å forestille seg en verden uten stjerner, ikoner og kjendiser. De utgjør en del av vår kultur og historie, og fremstår som permanente og skjebnebestemte. Men som Harvard-lovprofessor og entusiastisk Beatles-fan Cass Sunstein viser i denne tankevekkende boken, er dette langt fra sannheten. Boken utforsker begge sider av berømmelse, og gir en dypere forståelse av hvordan og hvorfor visse individer oppnår berømmelse mens andre forblir ukjente.

Prishistorikk

Lavest
320 KR
Høyest
349 KR
Gjennomsnitt
331 KR
Median
327 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Harvard Business Review Press
Navn How to Become Famous
GTIN/EAN/ISBN 9781647825362
Kategorier Bøker