I en tid der mange bestselgende ledelsesbøker tilbyr oppskrifter for storhet, har Paul Nunes og Tim Breene fra Accenture identifisert et kritisk manglende ledd: hvordan visse selskaper kontinuerlig klarer å oppnå topper i forretningsytelse. I boken 'Jumping the S-Curve' utforskes den betydningsfulle overgangen fra én suksessrik forretningsmodell til den neste. Forfatterne påpeker at det ikke bare handler om å klatre opp den nåværende S-kurven, men også om de strategiske skiftene som må til for å nå fremtidige høyder. Boken avslører essensielle innsikter for å navigere slike overganger, inkludert hvorfor tradisjonell strategisk planlegging ikke gir tilstrekkelig innsikt i 'store nok' markeder som er avgjørende for overlegen prestasjon, og hvorfor det er viktig å fornye lederteamet før ytelsen begynner å dale. 'Jumping the S-Curve' er en uunnværlig guide for ledere og bedrifter som ønsker å forbli relevante og konkurransedyktige i en stadig skiftende forretningsverden.