Harvard Business Review Press

Marketing Myopia

Marketing Myopia

Produktbeskrivelse

Hvilken bransje opererer egentlig ditt selskap i? Dette er et spørsmål alle ledere bør stille seg, spesielt når etterspørselen etter selskapets produkter eller tjenester begynner å avta. I boken 'Marketing Myopia' utforsker Theodore Levitt eksempler på selskaper som har gått ut på dato fordi de feilaktig har tolket sin egen bransje og dermed mistet forståelsen for hva kundene virkelig ønsket. Levitt avslører fire utbredte myter som setter selskaper i fare for å bli utdaterte, og gir konkrete råd om hvordan bedriftsledere kan rette blikket mot kundens reelle behov. Boken inviterer til refleksjon og endring, og er en viktig ressurs for alle som ønsker å forstå dynamikken mellom forretningsstrategi og kundeverdi.

Prishistorikk

Lavest
119 KR
Høyest
125 KR
Gjennomsnitt
121 KR
Median
121 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Harvard Business Review Press
Navn Marketing Myopia
GTIN/EAN/ISBN 9781422126011
Kategorier Bøker