Harvard Business Review Press

Personalized

Personalized

Produktbeskrivelse

I en tid der forbrukere stiller høyere krav til skreddersydde opplevelser, blir personlig tilpasning en strategisk nødvendighet for selskaper. 'Personalized' er en veiledning som gir innsikt om hvordan virksomheter kan møte disse kravene og skape tillit blant millioner av kunder. Forfatterne Mark Abraham fra Boston Consulting Group og David C. Edelman fra Harvard Business School presenterer Five Promises of Personalization, som viser hvordan selskaper kan starte reisen mot effektiv personalisering. Gjennom bruk av kunstig intelligens kan bedrifter revidere sine operasjoner og frigjøre kreativitet i teamene for å perfeksjonere hver interaksjon. Dette resulterer i økte kundetilfredsheter og mer meningsfulle opplevelser ved hver kontakt. Når det gjøres riktig, vil tilpasning ikke bare oppfylle forbrukerens forventninger, men også bidra til selskapets bunnlinje. Dessverre er det mange selskaper som sliter med å implementere god personalisering, noe som resulterer i bortkastede ressurser og skuffede kunder. Boken forklarer hvordan man effektivt kan integrere personalisering i forretningsstrategien, slik at man får fullt utbytte av sitt tilbud.

Prishistorikk

Lavest
333 KR
Høyest
352 KR
Gjennomsnitt
343 KR
Median
340 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Harvard Business Review Press
Navn Personalized
GTIN/EAN/ISBN 9781647826277
Kategorier Bøker