Harvard Business Review Press

Playing to Win

Playing to Win

Produktbeskrivelse

Tidligere CEO i Procter & Gamble, A.G. Lafley, sammen med dekan ved Rotman School, Roger Martin, presenterer en håndfast ramme som avmystifiserer og forenkler strategisk tenkning. Denne boken gir et effektivt verktøy som gjør det mulig for personer på alle nivåer i en organisasjon å ta informerte og strategiske valg. Med fokus på å forstå de grunnleggende prinsippene bak vellykkede strategier, gir Lafley og Martin leserne innsikt som kan transformere måten de tilnærmer seg strategisk planlegging og beslutningstaking.

Prishistorikk

Lavest
298 KR
Høyest
353 KR
Gjennomsnitt
341 KR
Median
340 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Harvard Business Review Press
Navn Playing to Win
GTIN/EAN/ISBN 9781422187395
Kategorier Bøker