Harvard Business Review Press

Red Ocean Traps (Harvard Business Review Classics)

Red Ocean Traps (Harvard Business Review Classics)

Produktbeskrivelse

I en tid hvor etablerte markeder blir stadig mindre lønnsomme, står selskaper overfor en akutt utfordring: hvordan kan de skape og fange nye markedsmuligheter? Til tross for betydelige investeringer og dedikerte ressurser, opplever mange bedrifter at de strever med å finne svar. Hva sitter egentlig i veien for dem? Verdenskjente professorer W. Chan Kim og Renée Mauborgne, forfatterne bak den bestselgende boken 'Blue Ocean Strategy', har brukt over ti år på å utforske denne problemstillingen. De har identifisert at det er ledernes mentale modeller – dypt forankrede antakelser og teorier om hvordan verden fungerer – som ofte skaper hindringer. Selv om disse modellene kan fungere godt i modne markeder, undergraver de lederes forsøk på å oppdage ukontrollerte nye rom med stort potensial (blå hav) og holder organisasjoner fastlåst i eksisterende segmenter der konkurransen er intens (røde hav). I denne samlede utgaven av deres suksessfulle artikkel fra Harvard Business Review beskriver de hvordan man kan frigjøre seg fra disse røde hav-fellene. For å oppnå dette, må ledere: (1) Fokuserer på å tiltrekke seg nye.

Prishistorikk

Lavest
119 KR
Høyest
125 KR
Gjennomsnitt
121 KR
Median
121 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Harvard Business Review Press
Navn Red Ocean Traps (Harvard Business Review Classics)
GTIN/EAN/ISBN 9781633692664
Kategorier Bøker