Boken "Sales Management That Works" er en viktig og praktisk guide basert på forskning, skrevet av professor Frank Cespedes fra Harvard Business School. Den ble nylig utnevnt til å være blant de fremragende verkene av litteratur (OWL) i kategorien Salg og Markedsføring for 2021. I en tid preget av stadig skiftende forhold som netthandel, store datamengder og kunstig intelligens, er det klart at salg er i endring. Dessverre er mye av den nåværende konvensjonelle visdommen misledende og mangler empirisk støtte. Som leder er det avgjørende å skille mellom fakta og opphausing; ellers risikerer man å ta beslutninger basert på feil antagelser, noe som kan føre til at man havner bak konkurrentene i et hektisk marked. I denne direkte og informative boken, tilbyr Frank Cespedes salgssjefer og ledere de nødvendige verktøyene for å navigere i dagens salgslandskap. Blant temaene som dekkes er hvordan man finner og anvender riktig talent, samt hvordan man setter opp lønn og insentiver på en effektiv måte.