Harvard Business Review Press

The Age of Outrage

The Age of Outrage

Produktbeskrivelse

Boken "The Age of Outrage" byr på en banebrytende analyse av den rasende debatten som preger organisasjoner verden over, samt hvordan ledere kan navigere i dette landskapet. I dag er sinne og frustrasjon allestedsnærværende - både på venstre og høyre flanke av samfunnsdebatten - og mange selskaper har blitt utsatt for sterk kritikk. Eksempler som GoFundMe, som ble presset til å kutte finansieringen til protesterende lastebilsjåfører i Ottawa, og Disney, hvis administrerende direktør ble møtt med voldsom kritikk for sin håndtering av Florida-loven 'Don't Say Gay', illustrerer denne dynamikken. Også teknologiselskaper som Facebook har fått anklager om å manipulere valg i en rekke nasjoner. Den kollektive følelsen av sinne mot samfunnsforholdene har resultert i at mange nå ser på selskaper som de gjør på regjeringer: som mål for deres vrede og potensielle aktører for sosial endring. Mestring av offentlig sinnelag har utviklet seg fra å være en sporadisk ledelsesutfordring, lik håndtering av kriser innen omdømme, til en nødvendig og kritisk lederegenskap, på linje med strategisk tenkning eller økonomisk forståelse. Denne boken er basert på den populære lederutdanningen ved Universitetet i Oxford og inkluderer case-studier fra anerkjente selskaper som IKEA og Nestlé.

Prishistorikk

Lavest
333 KR
Høyest
347 KR
Gjennomsnitt
340 KR
Median
340 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Harvard Business Review Press
Navn The Age of Outrage
GTIN/EAN/ISBN 9781647826291
Kategorier Bøker