Harvard Business Review Press

The Digital Mindset

The Digital Mindset

Produktbeskrivelse

Presset for å 'være digital' har aldri vært større, men det er en utfordring du kan møte. Den digitale revolusjonen er allerede her, og den forandrer måten arbeidet utføres på, hvordan industrier er strukturert, samt hvordan mennesker fra alle samfunnslag arbeider, oppfører seg, og interagerer med hverandre. For å kunne trives i en verden drevet av data og styrt av algoritmer, må vi lære å se, tenke og handle på nye måter. Dette krever at vi utvikler en digital tankegang. Men hva innebærer egentlig dette? Mange tror feilaktig at det betyr at vi alle må bli teknologer som mestrer de kompliserte aspektene ved koding, algoritmer, kunstig intelligens, maskinlæring, roboter og hva som måtte komme videre. Slik er det ikke. Du kan utvikle en digital tankegang, og denne boken viser deg hvordan. Den presenterer tre tilnærminger—Samarbeid, Beregning og Endring—sammen med perspektivene og handlingene innen hver tilnærming, som vil gjøre det mulig for deg å utvikle de digitale ferdighetene du trenger. Med en digital tankegang vil du stille de riktige spørsmålene, ta kloke beslutninger og oppdage nye muligheter i den digitale verden.

Prishistorikk

Lavest
294 KR
Høyest
307 KR
Gjennomsnitt
300 KR
Median
300 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Harvard Business Review Press
Navn The Digital Mindset
GTIN/EAN/ISBN 9781647820107
Kategorier Bøker