Harvard Business Review Press

The Disruptive Innovation Set (2 Books)

The Disruptive Innovation Set (2 Books)

Produktbeskrivelse

Bøkene som definerer disruptive innovasjoner, et av de mest innflytelsesrike forretningsbegrepene i vår tid. Clayton Christensens arbeid er anerkjent av de mest kjente tankeledere i verden, fra Steve Jobs til Malcolm Gladwell. I disse klassiske bestselgerne viser innovasjonseksperten Clayton Christensen hvordan selv de mest fremragende selskapene kan gjøre alt riktig, men likevel tape sin markedsledelse. I "The Innovator's Dilemma" presenterer Christensen teorien om disruptive innovasjoner og forklarer at, uavhengig av bransje, vil en suksessfull bedrift med etablerte produkter bli dyttet til side med mindre lederne vet hvordan og når de skal gi slipp på tradisjonelle forretningsmetoder. I "The Innovator's Solution" utvider Christensen sammen med sin medforfatter, Michael Raynor, ideen om disruptiv teknologi, ved å vise hvordan selskaper kan og bør bli disruptorer selv. Disse bøkene er skarpe, innsiktsfulle og provoserende – uunnværlige verker for enhver leder, bedriftsleder eller entreprenør.

Prishistorikk

Lavest
722 KR
Høyest
753 KR
Gjennomsnitt
739 KR
Median
738 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Harvard Business Review Press
Navn The Disruptive Innovation Set (2 Books)
GTIN/EAN/ISBN 9781647829872
Kategorier Bøker