Harvard Business Review Press

The End of Competitive Advantage

The End of Competitive Advantage

Produktbeskrivelse

Er du i risiksonen for å falle inn i en utdaterte forretningsstrategi? Det er stor sannsynlighet for at de metodene som tidligere ga gode resultater, nå ikke lenger er tilstrekkelige. Dramatiske endringer i næringslivet har avdekket et betydelig gap mellom tradisjonelle strategisk utvikling og dagens virkelighet. Kort sagt, strategien er i stagnasjon. Mange ledere benytter rammeverk som er utformet for en helt annen tidsalder i næringslivet, og disse er basert på en dominerende idé om at målet med strategien er å oppnå en bærekraftig konkurransefortrinn. Denne idéen, som en gang lå til grunn for all strategisk tenkning, blir stadig mer irrelevant. Nå argumenterer professor i strategi ved Columbia Business School, Rita Gunther McGrath, for at det er på høy tid å tenke nytt om selve konseptet med bærekraftig konkurransefortrinn. Organisasjoner må i stedet finne nye måter å vinne på: ved å fange opp muligheter raskt, utnytte dem målrettet og bevege seg videre før de er utløst. Hun viser hvordan dette kan gjøres.

Prishistorikk

Lavest
294 KR
Høyest
352 KR
Gjennomsnitt
302 KR
Median
300 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Harvard Business Review Press
Navn The End of Competitive Advantage
GTIN/EAN/ISBN 9781422172810
Kategorier Bøker