Harvard Business Review Press

The Knowledge-Creating Company

The Knowledge-Creating Company

Produktbeskrivelse

I en tid hvor usikkerhet er den eneste konstanten, er kunnskap den klare kilden til varig konkurransefortrinn. De mest vellykkede selskapene overlever ved å kontinuerlig skape ny kunnskap, spre den bredt i organisasjonen, og raskt utnytte den i sine forretningsprosesser og produkter. I boken "The Knowledge-Creating Company" viser Ikujiro Nonaka hvordan din bedrift kan utnytte sin kunnskap for stadig å innovere og revidere seg selv i møte med kontinuerlig endring. Siden 1922 har Harvard Business Review vært en ledende kilde til banebrytende ideer innen ledelsespraksis. Harvard Business Review Classics-serien gir deg muligheten til å gjøre disse særegne verkene til en del av ditt permanente ledelsesbibliotek. Hver lettleste utgave inneholder en banebrytende idé som fortsatt former beste praksis og inspirerer utallige ledere over hele verden.

Prishistorikk

Lavest
114 KR
Høyest
120 KR
Gjennomsnitt
116 KR
Median
116 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Harvard Business Review Press
Navn The Knowledge-Creating Company
GTIN/EAN/ISBN 9781633695221
Kategorier Bøker