Harvard Business Review Press

The Ultimate Question 2.0 (Revised and Expanded Edition): How Net Promoter Companies Thrive in a Customer-Driven World

The Ultimate Question 2.0 (Revised and Expanded Edition): How Net Promoter Companies Thrive in a Customer-Driven World

Produktbeskrivelse

I den første utgaven av denne banebrytende boken avdekket forretningslojalitetsekspert Fred Reichheld spørsmålet som er mest kritisk for fremtiden til din bedrift: 'Ville du anbefale oss til en venn?' Gjennom å stille dette spørsmålet til kundene, kan du identifisere de som er misfornøyde, som skader firmaets omdømme og lett skifter til konkurrenter, samt de som er positive, som genererer gode profitter og bærekraftig vekst. Dette gir også en avgjørende måling: din Net Promoter Score. Siden boken først ble publisert, har Net Promoter transformert selskaper på tvers av industrier og sektorer, og utgjør et system og en filosofi som rivaliserer med Six Sigma i sin kraft. I denne grundig oppdaterte og utvidede utgaven forklarer Reichheld, sammen med Bain-kollega Rob Markey, hvordan praktikere har bygget Net Promoter til et velutviklet ledelsessystem som gir ekstraordinære finansielle og konkurransedyktige resultater. Med sin karakteristiske klarhet definerer Reichheld den grunnleggende konseptet av Net Promoter og forklarer forbindelsen til din virksomhet.

Prishistorikk

Lavest
333 KR
Høyest
347 KR
Gjennomsnitt
340 KR
Median
340 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Harvard Business Review Press
Navn The Ultimate Question 2.0 (Revised and Expanded Edition): How Net Promoter Companies Thrive in a Customer-Driven World
GTIN/EAN/ISBN 9781422173350
Kategorier Bøker