I en tid der innovatører ofte blir oppfordret til å være fleksible og tenke effektivt for å feile raskt og oppnå suksess tidlig, opplever forbrukerne ofte at deres behov blir oversett. "Well-Designed" av Jon Kolko tar et kritisk blikk på denne trenden, hvor fokuset på kule funksjoner ofte overskygger de faktiske behovene til brukerne. Med eksempler som Nest, bedriften bak den tilsynelatende enkle termostaten, viser Kolko hvordan selskaper kan oppnå strålende anerkjennelse og økonomisk suksess – som da Nest ble kjøpt opp av Google for 3,2 milliarder dollar. Hvordan klarte de det? Hemmeligheten ligger i den følelsesmessige forbindelsen de skaper til produktet. Kolko presenterer en tydelig og gjentakbar designprosess som prioriterer engasjement fra forbrukerne, og unngår unødvendige funksjoner som ikke gir verdi. I denne lettfattelige og praktiske boken kartlegger han metodene som lar deg og teamet ditt utvikle meningsfulle produkter som virkelig resonerer med kundene.