Store ledere tar innover seg en høyere hensikt for å oppnå seire. Net Promoter System (NPS) fungerer som deres ledestjerne. Sjelden har en ledelsestankegang fått så stor utbredelse som NPS, som ble utviklet for nesten to tiår siden av kundelojalitetseksperten Fred Reichheld. Siden da har tusenvis av selskaper verden over tatt det i bruk, fra industrielt dominerende aktører som Mercedes-Benz og Cummins til teknologiske giganter som Apple og Amazon, samt digitale innovatører som Warby Parker og Peloton. Nå har Reichheld hevet standarden igjen. I 'Winning on Purpose' viser han at den primære hensikten med en virksomhet bør være å berike kundenes liv. Hvorfor? Fordi når kundene føler denne kjærligheten, vender de tilbake for mer og tar med seg vennene sine—og skaper gode fortjenester. Dette representerer NPS 3.0, som gir en ny vri på den tidløse Gyldne Regel—å behandle kunder slik man selv ville ønsket at en kjære skulle bli behandlet—og som er kjernen i varig forretningssuksess. De overbevisende eksemplene i denne boken fremhever hvordan selskaper med en slik tilnærming kan oppnå bemerkelsesverdige resultater.