Harvard Business Review Press

Winning the Story Wars

Winning the Story Wars

Produktbeskrivelse

Kjemper du for å få budskapet ditt hørt? Ønsker du å bygge et ikonisk merke? Velkommen til slagmarken. Historien om krigen om fortellinger utspiller seg rundt oss. Dette er striden om å bli hørt i en verden preget av mediebråk og støy. I dag blir de fleste merkevarebudskap og massetilkallinger for saken druknet før de når frem. Men et fåtall klarer konsekvent å bryte gjennom støyen ved å bruke det eneste verktøyet som alltid har fått folk til å tenke og endre atferd – store historier. Med innsikter fra mytologi, reklamens historie, evolusjonsbiologi og psykologi tar den virale historiefortelleren og reklameeksperten Jonah Sachs leseren med inn i en fascinerende verden av tilsynelatende uoverkommelige utfordringer og enorme muligheter. Du vil oppdage hvordan: * Sosiale medier driver en tilbakevending til den muntlige tradisjon, der historier som betyr noe hever seg over støyen * Markedsførere har blitt dagens myteskapere, og gir samfunnet forklaringer, mening og ritualer * Minneverdige historier basert på tidløse temaer skaper legioner av ivrige evangelister.

Prishistorikk

Lavest
306 KR
Høyest
329 KR
Gjennomsnitt
316 KR
Median
313 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Harvard Business Review Press
Navn Winning the Story Wars
GTIN/EAN/ISBN 9781422143568
Kategorier Bøker