Harvard Business Review Press

You Can't Market Manure at Lunchtime

You Can't Market Manure at Lunchtime

Produktbeskrivelse

I 'You Can't Market Manure at Lunchtime' deler Maisie Ganzler fem uvurderlige læresetninger om hvordan man kan gjøre bærekraft riktig, på en lønnsom måte, og sikre seg den anerkjennelsen man fortjener. Tittelen vekker nysgjerrighet, og til syvende og sist handler det om en alvorlig og autentisk idé: Du kan ikke bli en bærekraftig virksomhet hvis du gjør de riktige tingene på feil sted eller til feil tid. Mange bedrifter sliter med å forstå hvordan de faktisk kan bidra til en bedre planet og bedre forhold for ansatte og leverandører, samtidig som de forbedrer bunnlinjen. Noen er overbevist om at dette er umulig, men det er det ikke. Maisie Ganzler har lykkes med dette, og hun er klar til å vise deg hvordan du også kan integrere bærekraft i din virksomhet. Hennes fem sentrale lærdommer er basert på over tretti års erfaring med suksesser og feil, hvor hun har ledet et konsern med en årsomsetning på 1,7 milliarder dollar mot en mer bærekraftig fremtid. Bli med Ganzler når hun tar deg med fra svinegårder til styrerom, fra fabrikker til bondens markeder, og lærer deg ikke bare hvordan du kan operere mer bærekraftig, men også hvordan du kan få den anerkjennelsen du fortjener.

Prishistorikk

Lavest
320 KR
Høyest
334 KR
Gjennomsnitt
327 KR
Median
327 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Harvard Business Review Press
Navn You Can't Market Manure at Lunchtime
GTIN/EAN/ISBN 9781647825676
Kategorier Bøker