HARVARD UNIVERSITY PRESS

Creative Industries

Creative Industries

Produktbeskrivelse

Boken "Creative Industries" undersøker organiseringen av kreative næringer, som inkluderer visuell og scenekunst, film, teater, musikkopptak og bokutgivelse. Den belyser hvordan kunstneriske elementer kombineres med andre, mer hverdagslige faktorer. Imidlertid er avtalene som knytter disse elementene sammen ofte problematiske; kunstnere har sterke meninger, inspirasjonen er uforutsigbar, og forbrukerens godkjenning forblir usikker til alle kostnader er påløpt. For å samle, distribuere og lagre kreative produkter, er næringslivet strukturert på ulike måter: noen firmaer ansetter kreative talenter på lange kontrakter, mens andre samarbeider med dem som eksterne entreprenører. Agenter fungerer som mellommenn, som forhandler kontrakter og matcher kreative talenter med arbeidsgivere. Bedrifter innen kreative industrier kan være enten små, som fokuserer på utvalg og utvikling av nye kreative talenter, eller store aktører som tar seg av pakking og bred distribusjon av etablerte kreative produkter.

Prishistorikk

Lavest
407 KR
Høyest
535 KR
Gjennomsnitt
463 KR
Median
407 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke HARVARD UNIVERSITY PRESS
Navn Creative Industries
GTIN/EAN/ISBN 9780674008083
Kategorier Bøker