I denne karakteristiske og energiske boken, nå i en ny utgave etter valget, gir den anerkjente journalisten Matt Taibbi fra Rolling Stone et innblikk i de mange måtene dagens mainstream medier fører oss bak lyset på. 'Hate, Inc' er både en tirade og et personlig vitnesbyrd som avdekker at det de fleste tenker på som 'nyheter', faktisk er en forvridd del av underholdningsindustrien. I internettets tidsalder har pressen mestret kunsten å tjene penger på sinne, paranoia og mistillit. Taibbi, som har viet mye av sin karriere til å dekke valg hvor slike manipulerende aktiviteter er mest utbredt, gir oss en grundig og innsiktsfull gjennomgang av amerikansk politisk journalistikk og dens skitne triks. Etter en valgkamp i 2020 preget av et stort Kaos av hat og digital stygge, er 'Hate, Inc.' et uvurderlig motgift til de skjulte giftstoffene som serveres av dem vi stoler på for å informere oss om hva som skjer i verden.