I boken 'Overdeliver' deler Brian Kurtz sin omfattende erfaring fra over 40 år i direkte markedsføring. Kurtz utfordrer leserne til å tenke større; hvis du har en visjon eller et oppdrag, hvorfor ikke dele det med millioner i stedet for bare en håndfull? Boken oppfordrer til maksimal påvirkning gjennom deling og til å måle alt for å gjøre markedsføringen ansvarlig. Kurtz følger filosofien 'De som har gjort det, har en plikt til å lære det bort.' Leserne vil få innsikt i de fire søylene for å være ekstraordinære, de fem prinsippene for hvorfor 'Original Source' er viktig, samt de syv egenskapene som kjennetegner verdensklasse copywritere. I tillegg lærer du om ulike metoder for å spore de mest relevante måleparameterne, og at den viktigste kapitalen du eier, egentlig ikke handler om penger. Enten du er nybegynner eller en erfaren markedsfører, tilbyr Kurtz uvurderlige verktøy og strategier for å skape betydelig innvirkning.