HBR's 10 Must Reads on Business Model Innovation (with featured article "Reinventing Your Business M av Harvard Business Review
Produktbeskrivelse
Revurder hvordan din organisasjon skaper, leverer og fanger verdi, eller risiker å bli irrelevant. I denne boken finner du essensen av forretningsmodellinnovasjon samlet i 10 nøkkelartikler. Vi har nøye gjennomgått hundrevis av artikler fra Harvard Business Review og plukket ut de viktigste for å hjelpe deg med å nå nye kunder og holde deg steget foran konkurrentene ved å fornye din forretningsmodell. Denne boken vil gi deg inspirasjon til å: * Vurdere om din kjerneforretningsmodell er i god stand eller er i ferd med å svikte * Beskytte deg mot gratis- og rabatterte aktører i markedet * Revitalisere veksten ved å legge til en sekundær forretningsmodell * Ta i bruk praksis fra smidige oppstartsbedrifter * Utvikle en plattform rundt dine nøkkelprodukter * Gjøre forretningsmodellinnovasjon til en kontinuerlig disiplin innen din organisasjon. Artiklene i denne samlingen inkluderer blant annet 'Why Business Models Matter' av Joan Magretta og 'Reinventing Your Business Model' av Mark W. Johnson, Clayton M. Christensen, og Henning Kagermann.