HBR's 10 Must Reads on Sales (with bonus interview of Andris Zoltners) (HBR's 10 Must Reads) av Philip Kotler, Andris Zoltners, Manish Goyal

HBR's 10 Must Reads on Sales (with bonus interview of Andris Zoltners) (HBR's 10 Must Reads) av Philip Kotler, Andris Zoltners, Manish Goyal

Produktbeskrivelse

Salgsprosessen handler ikke bare om å presse produkter eller være effektiv; det dreier seg om å bygge de riktige systemene som kan forvalte og styrke dine selgere. Hvis du skal lese noe relatert til salg, bør det absolutt være disse ti artiklene. Vi har gjennomgått hundrevis av artikler fra Harvard Business Review og plukket ut de mest betydningsfulle sjakkbrikkene som vil hjelpe deg å forstå hvordan du kan skape optimale betingelser for salgssuksess. Denne boken vil inspirere deg til å: * Forstå kundens kjøpssentrum * Integrere salgs- og markedsføringsoperasjoner * Vurdere din forretningssyklus og dens innvirkning på salgsteamet * Gå bort fra løsning- og produktbasert salg * Utnytte kraften i mikromarkeder * Introdusere metoder for tiebreaker og konsensus-salg * Motivere salgsteamet på en riktig måte. Denne samlingen av artikler inkluderer blant annet: 'Major Sales: Who Really Does the Buying,' av Thomas V. Bonoma; 'Ending the War Between Sales and Marketing,' av Philip Kotler, Neil Rackham, og Suj Krishnaswamy; samt 'Match Your Sales Force Structure to Your Business Life Cycle,' av Andris Zoltners.

Prishistorikk

Lavest
230 KR
Høyest
249 KR
Gjennomsnitt
237 KR
Median
235 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn HBR's 10 Must Reads on Sales (with bonus interview of Andris Zoltners) (HBR's 10 Must Reads) av Philip Kotler, Andris Zoltners, Manish Goyal
GTIN/EAN/ISBN 9781633693272
Kategorier Bøker