HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing (with featured article "Marketing Myopia," by Theodore Le av Clayton M. Christensen, Theordo

HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing (with featured article "Marketing Myopia," by Theodore Le av Clayton M. Christensen, Theordo

Produktbeskrivelse

Ny utgivelse fra den bestselgende serien HBR's 10 Must Reads. Slutt å dytte produkter – og begynn å pleie relasjoner med de riktige kundene. Hvis du ikke leser noe annet om markedsføring som gir deg konkurransefortrinn, bør du lese disse 10 artiklene. Vi har gjennomgått hundrevis av artikler fra Harvard Business Review-arkivet og valgt ut de mest betydningsfulle for å hjelpe deg med å fornye markedsføringen din ved å sette både den og kundene i sentrum for virksomheten. Ledende eksperter som Ted Levitt og Clayton Christensen gir deg innsikt og råd som vil hjelpe deg med å: * Forstå hva slags virksomhet du egentlig driver * Utvikle produkter som oppfyller de nødvendige oppgavene for kundene * Få et helhetlig bilde av styrkene og svakhetene til merkevaren din * Utnytte et marked som er større enn både Kina og India til sammen * Levere overlegen verdi til dine B2B-kunder * Avslutte krigen mellom salg og markedsføring. Er du ute etter flere Must Read-artikler fra Harvard Business Review? Sjekk ut disse titlene i den populære serien.

Prishistorikk

Lavest
230 KR
Høyest
249 KR
Gjennomsnitt
237 KR
Median
235 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing (with featured article "Marketing Myopia," by Theodore Le av Clayton M. Christensen, Theordo
GTIN/EAN/ISBN 9781422189887
Kategorier Bøker