HBR's 10 Must Reads on Trust av Harvard Business Review, Frances X. Frei, Anne Morriss, Jamil Zaki, Robert M. Galford

HBR's 10 Must Reads on Trust av Harvard Business Review, Frances X. Frei, Anne Morriss, Jamil Zaki, Robert M. Galford

Produktbeskrivelse

Forretningssuksess starter med tillit. Tillit utgjør grunnlaget for alt vi gjør som ledere og organisasjoner. Ansatte som har tillit til sine arbeidsgivere er mer produktive og kreative. Virksomheter som vinner kundenes tillit, oppretter bedre relasjoner og oppnår bedre resultater. Samtidig har brudd på tillit mellom selskaper og offentligheten blitt både hyppigere og mer kostbare. Hvis du kun skal lese én ting om tillit, bør du lese disse 10 artiklene. Vi har gjennomgått hundrevis av artikler fra Harvard Business Review og valgt ut de mest sentrale for å hjelpe deg med å bygge, opprettholde og reparere tillit, både som leder og som selskap. Denne boken vil inspirere deg til å: * Utvikle tillit gjennom kompetanse, legitimitet og innvirkning * Forstå nevrovitenskapen bak tillit * Holde det du lover til interessentene * Forhandle bedre med en upålitelig motpart * Se selskapet ditt fra kundenes perspektiv * Gjenoppbygge relasjoner etter et tillitsbrudd. Denne samlede artikkelen gir deg verktøyene du trenger for å navigere i tillitslandskapet i dagens kompleks verden.

Prishistorikk

Lavest
230 KR
Høyest
249 KR
Gjennomsnitt
237 KR
Median
235 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn HBR's 10 Must Reads on Trust av Harvard Business Review, Frances X. Frei, Anne Morriss, Jamil Zaki, Robert M. Galford
GTIN/EAN/ISBN 9781647825249
Kategorier Bøker