Henry Holt & Company

Blockbusters: Hit-Making, Risk-Taking, and the Big Business of Entertainment

Blockbusters: Hit-Making, Risk-Taking, and the Big Business of Entertainment

Produktbeskrivelse

I denne banebrytende boken utforsker Anita Elberse, en av Harvard Business Schools mest populære professorer, hvorfor fremtiden for populærkultur vil dreie seg om stadig større investeringer i underholdningsprodukter. Hva ligger bak den fenomenale suksessen til underholdningsbedrifter som Warner Bros., Marvel Entertainment og NFL, samt stjerner som Jay-Z, Lady Gaga og LeBron James? Hvilke strategier gir ledere innen film, TV, musikk, publisering og sport en fordel over sine konkurrenter? Med mer enn ti års banebrytende forskning på medie- og sportsbransjen, avdekker Elberse en kraftfull sannhet om den hardt konkurrerende underholdningsverdenen: å bygge en virksomhet rundt blockbuster-produkter – filmer, TV-serier, sanger og bøker som krever enorme investeringer for produksjon og markedsføring – er den sikreste veien til langsiktig suksess. I løpet av dette arbeidet deler hun også hvorfor underholdningsledere ofte bruker svimlende beløp på slike prosjekter.

Prishistorikk

Lavest
361 KR
Høyest
380 KR
Gjennomsnitt
370 KR
Median
369 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Henry Holt & Company
Navn Blockbusters: Hit-Making, Risk-Taking, and the Big Business of Entertainment
GTIN/EAN/ISBN 9780805094336
Kategorier Bøker