Vinner av: Choice Reviews - Outstanding Academic Title, 2024 Vinner av: 2023 Goody Business Book Awards - Marketing - Digital Marketing Vinner av: 2023 Chanticleer International Book Awards, Harvey Chute First Place Category Winner - Non-Fiction Business & Enterprise. "High-Impact Content Marketing" er en uvurderlig ressurs for alle som ønsker å skape meningsfullt engasjement, øke konverteringsratene og forbedre kundelojaliteten gjennom strategisk innholdsmarkedsføring. I en tid preget av brukergenerert, menneskeskapt og maskinprodusert innhold, kan feil bli stadig dyrere og vanskeligere å rette opp i. For å lykkes i den konkurranseutsatte skapereconomien i dag og i fremtiden, må innholdsmarkedsførere revurdere tilnærmingen sin, ellers risikerer de å bli utryddet som dinosaurene. Boken tilbyr en forenklet, men strategisk tilnærming for å skille seg ut og drive inntektsvekst. Den dekker tidstestede strategier for å lage video-, lyd-, sosiale medier- og lengre innholdsformater, som sammen skaper en solid plattform for vellykket innholdsmarkedsføring.