High-Impact Content Marketing av Purna Virji

High-Impact Content Marketing av Purna Virji

Produktbeskrivelse

Vinner av: Choice Reviews - Outstanding Academic Title, 2024 Vinner av: 2023 Goody Business Book Awards - Marketing - Digital Marketing Vinner av: 2023 Chanticleer International Book Awards, Harvey Chute First Place Category Winner - Non-Fiction Business & Enterprise. "High-Impact Content Marketing" er en uvurderlig ressurs for alle som ønsker å skape meningsfullt engasjement, øke konverteringsratene og forbedre kundelojaliteten gjennom strategisk innholdsmarkedsføring. I en tid preget av brukergenerert, menneskeskapt og maskinprodusert innhold, kan feil bli stadig dyrere og vanskeligere å rette opp i. For å lykkes i den konkurranseutsatte skapereconomien i dag og i fremtiden, må innholdsmarkedsførere revurdere tilnærmingen sin, ellers risikerer de å bli utryddet som dinosaurene. Boken tilbyr en forenklet, men strategisk tilnærming for å skille seg ut og drive inntektsvekst. Den dekker tidstestede strategier for å lage video-, lyd-, sosiale medier- og lengre innholdsformater, som sammen skaper en solid plattform for vellykket innholdsmarkedsføring.

Prishistorikk

Lavest
349 KR
Høyest
379 KR
Gjennomsnitt
370 KR
Median
374 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn High-Impact Content Marketing av Purna Virji
GTIN/EAN/ISBN 9781398608436
Kategorier Bøker