En av de mest kritiske spørsmålene for enhver virksomhet er: Hva bør jeg ta betalt? Økonomi gir en enkel løsning - se på hvor etterspørsel og tilbud møtes. Dessverre er dette svaret ofte misvisende. Hvordan påvirker tidspunktet for en betaling? Hvilken rolle spiller kundens personlige og økonomiske situasjon i deres vilje til å betale? I "The Psychology of Price" kan du utforske hvorfor prissetting er et psykologisk spørsmål, og hvordan du kan utnytte denne kunnskapen på best mulig måte. Boken er skrevet av grunnleggeren av Storbritannias ledende priskonsulentselskap, Inon, som har samarbeidet med anerkjente kunder som BBC, confused.com, Grants Whisky og HM Treasury. "The Psychology of Price" gir en unik mulighet for bedriftsledere samt finans- og markedsføringsprofesjonelle til å få innsikt i hvordan konsumenter tenker og handler, samt å lære de faktiske forskningsmetodene og prisstrategiene benyttet av multinasjonale selskaper. Det er en praktisk, lettfattelig arbeidsbok som avmystifiserer en kritisk del av forretningsdrift.