HOUGHTON MIFFLIN

Guerrilla Marketing, 4th Edition

Guerrilla Marketing, 4th Edition

Produktbeskrivelse

Den fjerde utgaven av den banebrytende markedsføringsklassikeren, «Guerrilla Marketing», er en omfattende oppdatering som fremhever de raskest voksende markedene. Boken tar for seg strategier for å håndtere lavkonjunkturer, moderne forbrukeratferd, samt hvordan man kan identifisere og nå ut til målrettede kunder. Den diskuterer også hvordan teknologi kan brukes effektivt i markedsføring, samt viktigheten av å bygge langvarige relasjoner med eksisterende kunder gjennom gjentatt handel og anbefalinger. I tillegg inneholder den nye seksjoner om nettmarkedsføring og anvendelsen av moderne teknologi, noe som gjør denne utgaven til et uunnværlig verktøy for både nye og etablerte markedsførere.

Prishistorikk

Lavest
182 KR
Høyest
189 KR
Gjennomsnitt
185 KR
Median
185 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke HOUGHTON MIFFLIN
Navn Guerrilla Marketing, 4th Edition
GTIN/EAN/ISBN 9780618785919
Kategorier Bøker