Tradisjonell programvarelisensiering er forsvunnet, og dagens nyutdannede har sjelden erfaring med dette i sine karrierer. I stedet har programvare som en tjeneste (SaaS) blitt det dominerende forretningsmodellen, som gir selskapene verdifulle kundeinnsikter for å innovere raskere og bedre enn konkurrentene. Denne raske veksten av SaaS har imidlertid ført til en fragmentert forståelse av beste praksis innen dette dynamiske forretningsmiljøet. Eric Mersch står klar til å endre dette med sin bok, "Hacking SaaS". I denne informative og dyptgående boken deler Eric, med mer enn 20 års erfaring innen ledende finansroller, sin ekspertise og innsikt om hvordan man best kan håndtere SaaS-forretningsmodeller. Bokens tredelte kompendium tydeliggjør komponentene i SaaS og deres forhold til finansielle måleparametere. Leserene blir derfor rustet til å utnytte kraften til SaaS, skape data-drevne kulturer i sine organisasjoner, og styrke den samlede forretningsytelsen.