Prisstrategi kan være avgjørende for suksessen til en SaaS-virksomhet. Når prisen settes riktig, vil produktet ditt resonere med markedet, noe som fører til lavere anskaffelseskostnader og en eksplosiv vekst. Feil prissetting kan derimot føre til at man blir en del av graven til fantastiske SaaS-produkter som aldri utviklet seg til lønnsomme virksomheter. 'The Pricing Roadmap' gir deg verktøyene du trenger for å utforme prismodeller som både kundene og salgsteamet ditt vil sette pris på. Her får du lære hvordan du: * Utformer pakker som får salgssjefen til å gi produktsjefen et high-five * Velger prisstrategier som skaper etterspørsel og vekst * Utnytter hele budsjettet til kundene dine * Bekrefter nye priser før lansering og overfører gamle kunder Med erfaring fra å hjelpe hundrevis av B2B SaaS-virksomheter, tilbyr 'The Pricing Roadmap' deg en praktisk veiledning for å maksimere effekten av prisene dine. Bli kvitt gjetningene med denne trinn-for-trinn-guiden for å designe SaaS-priser som kan drive virksomheten din fremover, enten du er en oppstartsbedrift, et tidlig stadieprosjekt eller en etablert markedsleder.