I en tid preget av en overflod av informasjon, enestående åpenhet og økt sammenkobling, står vi overfor en dramatisk forvandling av både verden og forretningslivet. Dette er en æra der atferd spiller en avgjørende rolle, og reglene for hva som definerer suksess har endret seg fundamentalt. Det handler ikke lenger primært om hva du gjør, men hvordan du gjør det. Produkter og tjenester er lett tilgjengelige og kan enkelt kopieres, men varig konkurransefortrinn og bærekraftig suksess for organisasjoner og deres ansatte ligger nå i sfæren av 'hvordan' – det nye grenseområdet for oppførsel. I nesten to tiår har Dov Seidmans banebrytende organisasjon, LRN, hjulpet noen av verdens mest respekterte selskaper med å skape kulturer basert på prinsipper som fremmer 'gjør det riktig'-verdier. Dette har inspirert til en bærekraftig prestasjon gjennom hele organisasjonen. Seidmants unike perspektiv på verden, forretningsdrift og menneskelig innsats har gjort det mulig for mer enn 15 millioner mennesker å gjøre forretninger i over 120 land.