How Brands Grow 2 Revised Edition av Jenni (Research Professor and Associate Director Research Professor and Associate Director Ehrenberg Bass Institu

How Brands Grow 2 Revised Edition av Jenni (Research Professor and Associate Director Research Professor and Associate Director Ehrenberg Bass Institu

Produktbeskrivelse

Denne boken vil forandre måten du tenker på markedsføring for alltid. Etter suksessen med den internasjonale bestselgeren 'How Brands Grow: What Marketers Don't Know', tar 'How Brands Grow Part 2' leserne med videre på en reise mot smartere, evidensbasert markedsføring. Boken dykker ned i grunnleggende aspekter ved kjøpsadferd og merkevareytelse – fundamenter som gir en konsistent veikart for merkevarevekst og forbedret markedsføringsproduktivitet. I denne reviderte utgaven er alle kapitler oppdatert, og et nytt kapittel, 'Getting Down to Business-to-Business Markets', er lagt til.

Prishistorikk

Lavest
358 KR
Høyest
428 KR
Gjennomsnitt
392 KR
Median
386 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn How Brands Grow 2 Revised Edition av Jenni (Research Professor and Associate Director Research Professor and Associate Director Ehrenberg Bass Institu
GTIN/EAN/ISBN 9780190330026
Kategorier Bøker