Se på fremtiden som en samtale, ikke som en erklæring. Hvordan kan du være forberedt på det som kommer, når nye trender konstant truer med å gjøre den strategiske planen din irrelevant? Virksomhetsverdenen opplever en tilstand av hyperforandring, påvirket av globale bevegelser, disruptive teknologier, politiske opprør og nye forbrukerforventninger. Når verden din blir snudd på hodet, vet du da hvordan du skal tilpasse deg og blomstre, eller vil du bli ofret i den brutale 'tilpass eller dø'-konkurransen i næringslivet? Futuring er kunsten å forutse og teste ulike fremtider ved å forstå nøkkeltrender, signaler og fremvoksende mønstre. "How to Future" er den eneste boken som lærer deg å bli en strategisk veiviser, slik at du kan evaluere, planlegge og forberede bedre fremtider for deg selv og din virksomhet. Denne veiledningen til futuring gir deg verktøy, strategier og praksiser som belyser nye strategiske stier. De anerkjente futuristene Scott Smith og Madeline Ashby tar deg gjennom prosessen.