How To Make It in the New Music Business av Ari Herstand
Produktbeskrivelse
Da ‘How to Make It in the New Music Business’ ble utgitt i 2016, ble den umiddelbart den ultimate ressursen for musikere som ønsker å leve av sin lidenskap i en turbulent bransje. Boken har raskt fått fotfeste på musikkuniversitet over hele verden og er ansett som 'den beste håndboken av sitt slag' (Music Connection). Dette essensielle verket har inspirert titusener av ambisiøse artister til å slutte å vente på sitt 'store gjennombrudd' og i stedet ta saken i egne hender. I denne etterlengtede nye utgaven gir Ari Herstand en grundig veiledning for å bygge en lønnsom karriere ved å utnytte de mange verktøyene som er tilgjengelige i den post-COVID-epoken og videre. Boken omhandler alt fra hvordan man mestrer sosiale medier og navigerer i det digitale landskapet til å omfavne ekte forbindelser med fansen og lære kunsten å stå på. Denne utgaven analyserer disse fenomenene og mer til, hvilket resulterer i en tidløs bok som er uunnværlig for alle som ønsker å manøvrere seg gjennom det stadig mer komplekse, men samtidig fordelaktige, landskapet i den moderne musikkbransjen.