How to Market Books av Alison Baverstock, Susannah Bowen
Produktbeskrivelse
Over fem utgaver har boken 'How to Market Books' befestet seg som en standardverk innen markedsføring for både bokbransjen og den bredere kreative økonomien. Økonomiske fagfolk og studenter i Publishing Studies benytter seg av teknikkene og taktikkene presentert i denne uvurderlige boken. Ettersom bokmarkedet endrer seg raskt, og distribusjonen av innhold i dag skjer globalt gjennom teknologi, fremhever denne nødvendige guiden den kritiske rollen markedsføreren spiller samt strategiene og verktøyene de har til rådighet. Bokens tilnærming er både logisk og beroligende; den starter med markedsføringsteori før den tar for seg hvordan denne teorien implementeres i praksis. Leserne får glede av en kombinasjon av praktiske råd om hvordan de kan organisere og gjennomføre markedsføringsplaner, samt en objektivitet som forbereder dem på å håndtere utfordringer som ennå ikke har materialisert seg. Den grundig oppdaterte sjette utgaven opprettholder bokens populære, tilgjengelige og støttende stil, og tilbyr nå et fullstendig internasjonalt perspektiv.