How to Talk to Anyone at Work: 72 Little Tricks for Big Success Communicating on the Job av Leil Lowndes
Produktbeskrivelse
Fra den bestselgende forfatteren av 'Hvordan prate med hvem som helst' kommer en bok som er dedikert til å hjelpe yrkesaktive på alle nivåer med å kommunisere for suksess på arbeidsplassen. Hver dag møter du vanskelige kommunikasjonsutfordringer på jobben, både ansikt til ansikt og online - fra en vanskelig sjef til misunnelige kolleger, samt intriger på kontoret og mye mer. Denne boken tilbyr umiddelbare, effektive og opplysende handlinger du kan ta for å løse disse frustrerende problemene. Du vil finne historier og eksempler som er hentet fra Leil Lowndes' over 20 års erfaring med å trene forretningsfolk, fra nyansatte til administrerende direktører. For å oppnå suksess i dagens arbeidsliv må du utstråle fem avgjørende kvaliteter, kjent som de 5 Cs: SELVTILLIT - ti måter å vise din sjef og kolleger at du er 100 prosent selvsikker og i stand til å oppnå det du setter deg som mål, og samtidig forsterke dette inntrykket gjennom hele din arbeidsrelasjon; og OMSORG - fjorten strategier for å demonstrere at du bryr deg om både kollegene og selskapet, fordi 'folk bryr seg ikke om hvor mye du vet, før de vet hvor mye du bryr deg'.