Er du en talentfull designer, men opplever at ingen kjenner deg? Hva nå? Denne boken tar for seg det brennende spørsmålet: 'Hvordan vinner man oppdrag?' Med en direkte tilnærming adresserer boken det sentrale målet for arkitekter som investerer tid og krefter i PR og markedsføring. Jan Knikker, Partner for Strategi og Utvikling hos MVRDV, deler sin innsikt som en av de mest innflytelsesrike og skarpsindige stemmene innen næringsutvikling. Hans fortelling kombinerer informasjon med entusiasme og gjør markedsføring både tilgjengelig og engasjerende for arkitekter, uavhengig av sektor og størrelse på praksis. Med mer enn 20 års erfaring fra ledende stillinger i globale praksiser som MVRDV og OMA, har Knikker bidratt til å forme deres offentlige bilder og forretningsstrategier. Han bygger bro mellom arkitekter og markedsføring ved å tilby praktiske tips og veiledning om beste praksis, fra strategiske forretningsplaner til detaljer om hvordan man skriver pressemeldinger og prisanbud. Effektiv PR må være mer enn bare overfladisk; den må bygge på sterke og stabile fundamenter.