Boken 'Spin the Bottle Service' dykker ned i mulighetene for å skape betydningsfulle opplevelser for kunder innen gjestfrihet, enten det er på flyplasser, hoteller, barer eller restauranter. I en verden som stadig blir mer drevet av data, har vi utviklet systemer for å kvantifisere og optimalisere disse interaksjonene. Men er data den eneste måten å vurdere om vi virkelig gir god service? Kyndige hotelleiere og restauratører innser kraften i personlige møter. Etter hvert som digitaliseringen øker, vil evnen til å skape meningsfylte menneskelige interaksjoner bli en viktig faktor i konkurransen om gjestetilfredshet og lojalitet. Gjennom eksempler fra over tretti års internasjonale reiser og erfaring innen gjestfrihetsindustrien, utforsker Kirsten og Paul Moxness essensielle elementer ved å skape personlige opplevelser for gjester. Dette inkluderer: * Å gjøre genuin takknemlighet til en naturlig og smittsom vane * Å respektere oppgraderinger og gaver, samt håndtere nødvendige nedgraderinger * Å oppmuntre støttende team og gi makt til hver enkelt ansatt.