«Competing on Thought Leadership» er en essensiell guide for bedrifter som ønsker å posisjonere seg i forkant av utviklingen av disruptiv innovasjon. Boken belyser viktigheten av 'tankeleder' i dagens forretningsverden, hvor dette konseptet er blitt en uunngåelig del av bedriftsstrategier. Mange selskaper, som Fidelity Investments, Adobe, Cigna, PwC, Accenture og Spotify, har dedikerte team som fokuserer på å utvikle og promotere ekspertise innen dette området. Boken utforsker hvordan selskaper kan løfte seg over konkurrentene ved å skape, markedsføre og levere overlegen kunnskap. Med økende interesse og oppmerksomhet rundt tankelederes transformative ideer, gir «Competing on Thought Leadership» en grundig analyse av hvordan man navigerer i et landskap der innovative tanker og ideer kan skape betydelig buzz og nye muligheter. Dette er en viktig ressurs for fagfolk som ønsker å forstå hvordan de kan utnytte tankeledelse for å oppnå suksess i en stadig mer konkurransepreget verden.