Ideapress Publishing

Soar

Soar

Produktbeskrivelse

Boken 'Soar' undersøker hvordan flyselskaper kan heve seg over forventningene og bli virkelig eksepsjonelle gjennom innovative merkevarestrategier. Med over 50 ulike kontaktpunkter i sin merkevareoppfatning, har flyselskaper muligheten til å operere som før eller ta skrittet mot en mer kundesentert tilnærming. I 'Soar' presenteres ti flyselskap som skiller seg ut ved å tenke annerledes om merkevarebygging og eksekvere fremragende. Disse flyselskapene utfordrer tradisjonell tankegang og bransjenormer; noen henter inspirasjon fra forbrukerindustrier, andre plasserer kundene i sentrum av sin virksomhet, mens noen gir ansatte myndighet til å lede merkevaren. Felles for dem alle er ønsket om å skape en opplevelse som kundene setter pris på, er villige til å betale for, og deler med andre. Denne boken gir en ny retning og holdning til markedsføring innen luftfartsindustrien.

Prishistorikk

Lavest
243 KR
Høyest
253 KR
Gjennomsnitt
248 KR
Median
248 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Ideapress Publishing
Navn Soar
GTIN/EAN/ISBN 9781940858142
Kategorier Bøker