Fremtiden for salg er radikalt transparent. Er du klar for dette? I dag stoler kjøpere på anmeldelser og tilbakemeldinger fra ukjente, og ofte verdsetter de disse anonymt publiserte erfaringene høyere enn påstandene fra produsentene av produktene eller tjenestene. Kjøpere forventer å se hele bildet og få informasjon om alle fordeler og ulemper før de gjør et kjøp. Jo større kjøp, jo større er kravet om transparens. Men hva om nøkkelen til effektivt salg er å gjøre det motsatte av det de fleste salgskurs anbefaler? Det kan virke uvirkelig, men å begynne med å vise frem dine svakheter kan føre til raskere salgsprosesser, høyere vinster, og gjøre det nesten umulig for andre å konkurrere med deg. Ved å utnytte transparens og sårbarhet i dine presentasjoner og forhandlinger, oppnår du raskere enighet blant kjøpere, større avtaler, hurtigere betalinger, lengre forpliktelser og mer forutsigbare salgsprognoser. I denne banebrytende boken deler den prisbelønte forfatteren innsikter som vil endre måten du tenker på salg.