Igi Global

Handbook of Research on Transmedia Storytelling, Audience Engagement, and Business Strategies

Handbook of Research on Transmedia Storytelling, Audience Engagement, and Business Strategies

Produktbeskrivelse

I takt med medienes utvikling og teknologiske fremskritt, endres også kommunikasjonen. Fortellingen og narrativ struktur har spesielt tilpasset seg det nye digitale landskapet, noe som gir skapere muligheten til å veve sammen immersive og engasjerende opplevelser som fanger publikums oppmerksomhet. Disse opplevelsene har stort potensial innen markedsføring og reklame, men siden metodene i dette mediet er relativt unge, er ikke deres fulle potensial og effekt ennå helt forstått. 'Handbook of Research on Transmedia Storytelling, Audience Engagement, and Business Strategies' er en samling av nyskapende forskning som dykker ned i transmedia-fortelling og digitale markedsføringsstrategier knyttet til publikumsengasjement. Boken tar for seg et bredt spekter av temaer, inkludert promotasjonsstrategier, forretningsmodeller, samt prosumenter og influensere. Den er ideelt utformet for digitale skapere, reklametegnere, markedsførere, forbrukeranalyseeeksperter, medieprofesjonelle, gründere, ledere, forskere, akademikere og studenter.

Prishistorikk

Lavest
3448 KR
Høyest
3595 KR
Gjennomsnitt
3527 KR
Median
3522 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Igi Global
Navn Handbook of Research on Transmedia Storytelling, Audience Engagement, and Business Strategies
GTIN/EAN/ISBN 9781799831198
Kategorier Bøker