I'm Afraid Debbie from Marketing Has Left for the Day av Morten Munster

I'm Afraid Debbie from Marketing Has Left for the Day av Morten Munster

Produktbeskrivelse

I denne banebrytende boken presenterer Morten Münster en rekke prinsipper som både enkeltpersoner og organisasjoner kan følge for å skape nødvendig endring. Gjennom bruk av atferdsdesign og en tilgjengelig fire-trinns metode, viser han hvordan folk kan påvirkes til å velge én handling fremfor en annen, og dermed oppnå suksess. Ved å utforske et mangfold av eksempler fra næringslivet, det offentlige, og ulike offentlige grupper og institusjoner, illustrerer han hvordan disse prinsippene kan læres og anvendes i ulike sammenhenger.

Prishistorikk

Lavest
174 KR
Høyest
199 KR
Gjennomsnitt
186 KR
Median
191 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn I'm Afraid Debbie from Marketing Has Left for the Day av Morten Munster
GTIN/EAN/ISBN 9781786279484
Kategorier Bøker