IMPERIAL COLLEGE PRESS

Strategy For A Networked World

Strategy For A Networked World

Produktbeskrivelse

I løpet av 1980- og 1990-årene utviklet Richard Normann og hans kolleger en nyskapende tilnærming til strategi, der de betraktet verdi som noe som i sin helhet co-produseres i systemer. Deres tilnærming, kjent som 'Value Creating Systems', sto i sterk kontrast til datidens syn på 'kompetitiv fordel' som var dominerende innen strategi. Fokus ligger på utformingen av 'tilbudene', som definerer relasjoner mellom co-produsenter og kobler aktører i felt som går på tvers av tradisjonelle bransjegrenser. I dagens sammenkoblede verden, der forbrukere blir co-produsenter, er de strategiske ideene Normann og hans kolleger utviklet, ekstraordinært effektive for å forklare og veilede praksis. 'Strategy for a Networked World' tar fatt på disse ideene på nytt og utvikler dem videre. Boken er co-forfattet av to av Normanns langvarige kolleger, Rafael Ramírez og Ulf Mannervik, som med suksess har anvendt disse prinsippene i egen konsulentpraksis. Dette verket gir den teoretiske basisen for strategier som skaper verdi.

Prishistorikk

Lavest
942 KR
Høyest
982 KR
Gjennomsnitt
963 KR
Median
962 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke IMPERIAL COLLEGE PRESS
Navn Strategy For A Networked World
GTIN/EAN/ISBN 9781783269921
Kategorier Bøker