Implementing Key Account Management av Dr Javier Marcos, Mark Davies, Dr Rodrigo Guesalaga, Dr Sue Holt
Produktbeskrivelse
«Implementing Key Account Management» er en anvendelig håndbok som veileder leserne gjennom realitetene knyttet til innføringen av et funksjonelt program for nøkkelkundeforvaltning (KAM). Boken tilbyr et integrert rammeverk for KAM som bedrifter kan benytte for å utforme eller videreutvikle strategiske kundehåndteringsprogrammer, noe som gjør dem i stand til å overvinne de utfordringene organisasjoner ofte møter når de implementerer sine strategier. Med erfaringer fra ledende eksperter innen feltet, bygger «Implementing Key Account Management» på to tiår med forskning og beste praksis fra Cranfield University School of Management, en av de fremste institusjonene for forskning og tankeforvaltning innen KAM. Forfatterne har utviklet og levert programmer globalt for klienter som Rolls-Royce, Unilever, Vodafone, The Economist, blant mange andre. Med et grundig forskningsgrunnlag, godt funderte teorier og praktiske tilnærminger, fremstår denne boken som den definitive ressursen for alle som ønsker å mestre nøkkelkundeforvaltning.